Γλώσσα:

Διαδικασία Παραπόνων

Παρά το ότι στην Ubet καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας, αναγνωρίζουμε ότι μπορεί να υπάρξουν περιπτώσεις στις οποίες να μην το καταφέρουμε.

Είμαστε πρόθυμοι να ακούσουμε τα παράπονα ή τις εισηγήσεις σας προκειμένου να ικανοποιήσουμε τα αιτήματα σας όπου αυτό είναι εφικτό και να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Μπορείτε να εκφράσετε τα παράπονα σας μέσω Τηλεφώνου, Ζωντανής Συνομιλίας , Email , Μηνύματος Λογαριασμού ή Ταχυδρομικώς.

 

Στο παράπονο σας πρέπει να συμπεριλάβετε:

Το ονοματεπώνυμό σας
Το όνομα χρήστη σας
Τις πλήρεις λεπτομέρειες του παραπόνου σας

 

Μόλις παραλάβουμε το παράπονο σας θα το προωθήσουμε στο αρμόδιο άτομο και θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε εντός 48 ωρών.

 

Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την απάντησή μας, μπορείτε να ζητήσετε μια περαιτέρω εξέταση η οποία θα προωθηθεί σε ανώτερο στέλεχος της εταιρείας μας.

 

Αν εξακολουθείτε να μην είστε ικανοποιημένοι με την απάντηση μας, μπορείτε να αναφέρετε το παράπονό σας στην Εθνική Αρχή Στοιχημάτων της Κύπρου. H Ubet δεσμεύεται να υλοποιήσει την απόφαση της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων.